עדכון מתכנן מילות המפתח של גוגל

עדכון מתכנן מילות המפתח של גוגל

כל מה שצריך לדעת לפני בניית אתר חדש או תחילת תהליך קידום

בין אם בחרת לבנות אתר חדש לעסק, לעשות קידום אורגני בגוגל או אם אתה מתכנן את מסעות הפרסום הבאים שלך ב- PPC (קידום ממומן בגוגל), מתכנן מילות המפתח של גוגל (גוגל אדס) יכול להיות אחד הכלים החשובים ביותר שיכולים להיות לך.

כלי מחקר מילות המפתח של גוגל הוא חינמי, מגיע ישירות מגוגל עצמה ויציג נתונים סטטיסטיים על מילות מפתח בודדות, כולל נפח החיפוש הנוכחי המשוער שלהם, רמות התחרות וטווחי הצעות המחיר. זה תמיד היה נכס שימושי, והעדכון האחרון לתכנון מילות המפתח לקח את העניין צעד אחד קדימה. במאי 2019 הפעילה גוגל גרסה חדשה של מתכנן מילות המפתח על סמך משוב של משתמשים כדי לשפר את הניווט והפונקציונליות כאחד. הכלי קל יותר לשימוש מאי פעם והוא יכול להציע מידע נוסף בתהליך בניית האתר והקידום לעסק שלך.

בתהליך בניית אתרים כדאי וחשוב מאוד לבצע את כל הבדיקות הנדרשות בנוגע לביטויים ולמונחים שיופיעו באתר. כאשר אתם בונים אתר חדש לעסק או מחדשים את האתר הישן, מומלץ כבר מהשלב הראשוני לבצע מחקר ביטויים מעמיק כדי לייעל את הקידום האורגני של האתר. כמו כן, אם ביצעתם מחקר ביטויים איכותי תוכלו להכווין את המתכנת / חברה לבניית אתרים שאחראים על הקמת האתר איזה ביטויים רלוונטים עבורכם. 


תוהה מה נכלל בשינויים החדשים הללו ואיך להשתמש בהם? כעת נעבור על כל מה שחדש עם מתכנן מילות המפתח ומה המשמעות עבורכם.

מה חדש במתכנן מילות המפתח של גוגל

כאשר העדכון התפתח, לא קיבלנו ממשק מעודכן שהיה מעט יותר אינטואיטיבי – קיבלנו גם תכונות חדשות שהפכו את המתכנן ליותר חשוב עבור המשווקים והעסקים המשתמשים בו.

בהמשך נעבור על כל העדכונים החדשים הטובים ביותר, אך להלן מבט מהיר על מה חדש:

  • הזן עד 10 מילות מפתח כשאתה מחפש רעיונות חדשים
  • צפו והורידו מגמות עבור מילות מפתח בודדות
  • רעיונות מקובצים, שיכולים לתת לך רעיונות חדשים
  • הוסף רעיונות למילות מפתח לקמפיינים קיימים
  • קבל הצעות מחיר מבוססות על תחזיות מתקדמות בעתיד
  • ראה את דירוג התחרות המדויק עבור רעיונות למילות המפתח שלך

הזן יותר מילות מפתח לקבלת רעיונות נוספים

מחקר של מילות מפתח יכול לקחת די זמן, וזה בסדר, כי זה שלב חשוב ביותר עבור שני סוגי הקידום- האורגני והממומן, וכך אתה בוחר מה יותר מתאים לך. הזמן הזה של המחקר לא פוגע בך להאיץ את תהליך הקידום של העסק. כשאתה מזין יותר מילות מפתח, זה יכול לעזור לגוגל 'להמציא' רשימת הצעות חזקה יותר עבורך על בסיס הקשר בית הביטויים בלבד.

לאחר חיפוש אחר קבוצה של מילות מפתח, הן יספקו לך רשימה של רעיונות למילות מפתח שתוכל להעריך, ואז להוסיף מילות מפתח משתי הקבוצות למסע פרסום או לקבוצת מודעות במהירות שיביא תנועה לאתר או לדף שלך.

רעיונות מקובצים כהרחבה לביטויים שהזנת

התכונה 'רעיונות מקובצים' עשויה להיות המועדפת האישית שלי כאן, מכיוון שהיא פועלת באופן דומה לתכונות רבות של הצעות למילות מפתח המגיעות עם כלי מחקר מתקדמים בתשלום. גוגל תספק רשימה של מילות מפתח דומות שעל סמך הקשר ולא רק ניסוחים ישירים בלבד, עשויות להיות אפשרויות טובות לקמפיינים שלך. בחיפוש שעשינו לדוגמא, אנו בוחנים מונחים הקשורים ל"שירותי קייטרינג" ו"קייטרינג לאירועים", גוגל הציעו לנו מונחים כמו "קייטרינג מומלץ לאירועים", "קייטרינג לאירועים כשרים" ועוד רבים אחרים.

כלי זה חשוב במיוחד כשאתה בתהליך סיעור מוחות ומנסה ליצור רשימה של מילות מפתח שתעבוד טוב עבורך. זה יכול לתת לך רעיונות חדשים למילות מפתח למיקוד, או אפילו נישות חדשות שאתה עשוי לגלות עבור קמפיינים מפולחים וממוקדים יותר.

רעיונות יותר מתקדמים וממוקדים לעתיד

לאחרונה גוגל פרסמה תכונות חיזוי מתקדמות יותר כדי לעזור לך לקבוע תוצאות ספציפיות למדי שיכולתם לצפות במסע פרסום נתון על סמך מילות המפתח שבחרת.

גוגל תציע כאן תקציבים מוצעים (ראה סכום לקליק לעמוד הראשון, יחד עם העלות הממוצעת לקליק ראש הדף), ואז תיתן לך מושג בסיסי מה התוצאות שאתה יכול להשיג עם קמפיין ממוקד. תוכל לראות את שיעור הקליקים המשוער, את העלות הכוללת, את מספר ההופעות והקליקים ואת המיקום הממוצע שלך ואת העלות לקליק במשוער.

בנוסף, על מנת לראות את התוצאות המשוערות של מסע הפרסום הכולל, אתה יכול לראות פירוט גם על בסיס מילות המפתח הבודדות. חפש כל אחד שעשוי לפגוע בקמפיין שלך עם ביצועים נמוכים ולא ממירים (כמו "קייטרינג זול לאירועים" למשל) ושקול להוריד את כל הביטויים החלשים הפוטנציאליים.

להחליט על תקציב יומי לפרסום ממומן

בנוסף לכל ההחלטות שאתה צריך להתחיל במהלך הקידום שאתה עושה, קיים גם השיקול הכלכלי ובסופו של יום, כמה אתה מוכן להשקיע בקידום על מנת לקדם את העסק ולהביא לתוצאות חיוביות בזמן הקצר ביותר על מנת שהקידום והשיווק יהיה יעיל.

לשם כך צריך לבדוק שני דברים משמעותיים שקובעים את קמפיין הקידום שלך:

1. כמה טוב המודעה שלך ממוקמת

2. רווחיות מסעות הפרסום שלך

התכונה החדשה המוצעת של מתכנן מילות המפתח יכולה לעזור בכך. כשאתה מסתכל על התחזית של תוכנית מילות המפתח, לחץ על האפשרות "עלות" בעת הצגת התרשים. תוכל לראות את העלות המוצעת לקליק היומית. כשאתה מסתכל בקטע "עלות" תוכל לראות המלצה על תקציב יומי.

זה יכול לעזור לך להעריך כמה אתה צריך להוציא כדי להשיג מספר קבוע של תוצאות, להקל על קצב הקמפיינים שלך ולראות כיצד החלקים משתלבים זה בזה כלכלית. נצל את זה, במיוחד אם אינך בטוח היכן להתחיל, אך זכור שעליך להתאים כל קמפיין לתוכנית השיווק הכוללת. קבע סדר עדיפויות בהתאם, וזכור שמדובר רק בהצעות מחיר לקליק ולא במחיר אבסולוטי שיהיה בפועל.

מה המשמעות של ערך מדד התחרות

אחד העדכונים הקטנים והקלים להחמצה הוא רמת ערך מדד התחרות. זהו ערך האינדקס עבור רמות התחרות לביטויים, שנותן לך מספר מדויק של כמה קשה לדרג עבור מילת מפתח ספציפית במקום רק ציון גנרי נמוך, בינוני או גבוה.

כדי לראות תכונה זו, לחץ על "עמודות" בעת הצגת מילות המפתח שלך.

לאחר מכן, הפעל את העמודה "תחרות" כך שיתווסף לטבלה.

לאחר שתעשה זאת, תוכל לראות את ערך האינדקס של ציוני התחרות בבחינת מילות מפתח במהלך תהליך המחקר.

אם נפח "בינוני" כולל רמות תחרות בין 35 ל -65 ברמת הקושי, למשל, זה טווח עצום שצריך לשקול מה לעשות עם זה. האינפורמציה כאן יכולה להיות חשובה להפליא כשאתה רוצה לקבל החלטה בנוגע למבנה הקידום של העסק. עשויה להיות קריטית במיוחד עבור עסקים קטנים שצריכים לבצע בחירות מחושבות יותר, במיוחד במאבק עם מתחרים גדולים יותר בשוק.  

לסיכום,

קידום עסקים בגוגל זה עניין טכני שדורש ידע ולא תמיד פשוט וזול, לכן מתכנן מילות המפתח של גוגל היה מאז ומעולם כלי שימושי ויוצא דופן, במיוחד עבור אותם עסקים / מותגים שלא מעוניינים או יכולים להשקיע יותר מידי על הקידום והפרסום שלהם. והיתרון הוא שהתוכנה הזו היא חינמית עבורם, אומנם מציע פחות אפשרויות מתוכנות הקידום המקצועיות שהן בעלות.

על מנת לגשר על הפערים הללו, מתכנן מילות המפתח מציעה פונקציות יותר מתקדמות שיעזרו לאותם עסקים או אנשי שיווק לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר, ושהפרסום יהיה יעל בסופו של יום.

הכלם הללו יועילו לעסקים ולמפרסמים בכל הגדלים והרמות, אך חלקם עשויים להיות מועילים יותר או מועילים פחות, במיוחד לאלה שבתחילת דרכם ולא מכירים לעומק את המערכת.

מידע נוסף שאנחנו יכולים לקבל זה תמיד חדשות טובות בכל הנוגע לפרסום, וזה בדיוק מה שהעדכון הזה נתן לנו.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן