7 דרכים לבעלי עסקים להתמודדות עם משבר הקורונה

7 דרכים לבעלי עסקים להתמודדות עם משבר הקורונה

לצערנו, הימים האחרונים, לא ממש שגרתיים לכולנו🤷‍♀️
נכפה עלינו מצב חדש. לעצמאיים רבים זהו מצב לא קל, בו הם נאלצים לוותר על שירותים רבים בעסק שלהם, או אפילו ממש להשבית אותו. העתיד הכלכלי לא בטוח, עובדים מפוטרים, בתי עסק נסגרים ורוב העסקים צריכים ללמוד להעביר את השירותים שלהם לאונליין בהתאם למצב החדש. 🖥️📱
מצרפים לכם "רשימת מכולת" שאולי תעזור לכם, בעלי העסקים  לחזק את הקשר עם הלקוחות שלכם בתקופה הזו. 

  1. הישארו בקשר רציף עם הלקוחות🙋‍♀️
    בעידן שבו האינטרנט הוא כלי השיווק הנגיש ביותר, בעלי עסקים רבים יכולים להשתמש בו כדי לייצר מס' דברים לקהל שלהם:
    – וובינרים- "סמינר רשת" עם אינטראקציה בין המשתפים
    – פתיחת קורסים דיגיטליים בתחום שלהם
    – לשלוח למייל של הלקוחות  ניוזלטרים עם תכנים מעניינים
    – רשימת טיפים או ערכים מוספים אחרים ללקוחות
    – רצוי לצלם סרטונים מעניינים, או תמונות של רגעים מעניינים, שימוש בכלי הסטורי כדי להראות דברים שהלקוחות עשויים להתעניין בהם, גם מחיי היומיום.
  2. זה הזמן לחנות אונליין💳
    חנות אונליין היא כלי עבודה לכל דבר, המחזק את הקשר עם הלקוחות ויוצר מערכת יחסים שלמה של אמון.
    החנות האינטרנטית פתוחה מסביב לשעון 24/7 בכל ימות השנה! כך שהלקוח שנכנס לגלוש באתר מקבל – זמינות ונוחות ללא קשר לשעה/ליום/למצב
    באתר חנות חוסכים ללקוח את היציאה מהבית כדי לקנות את המוצר שחיפש. הלקוח מזמין מוצרים ומשלם עליהם דרך סליקה המתבצעת באתר, ואז המוצרים מגיעים ללקוח באמצעות שליח.
  3. הטבות🎁
    הנחות/מבצעים/הטבות בכל הזדמנות מומלצים מאוד על מנת לשמור על קשר עם הלקוחות, שבסופו של דבר ירצו להמשיך לקנות אצל נותן השירות שפינק אותם (:
  4. למידה📝
    השקיעו את הזמן הפנוי שיש לכם בלמידה של דברים חדשים שתמיד רציתם ללמוד, הירשמו לקורס דיגיטלי או להדרכה בנושא מסוים שמעניין אותכם, ושאולי אפילו יכול להיות מוצר משלים בעסק שלכם. זה בדיוק הזמן!
  5. השקיעו בנכס דיגיטלי💸
    הרבה משקיעים מאוד רוצים להשקיע. הבעיה, שהם אף פעם לא ידעו איפה להשקיע, כמה ומתי. קבלו את הטרנד הבא בעולם ההשקעות – נדל"ן דיגיטלי.
    בהשקעה נמוכה יחסית, ניתן לייצר הכנסה פסיבית קבועה דרך נכס וירטואלי באינטרנט.

     

  6. חישבו כבר עכשיו על היום שאחרי🧐
    כדאי להתחיל לפרסם סדנאות/הרצאות/שירותים שמתאימים לתקופת הקיץ, צריך לנסות לגייס לקוחות מעכשיו בפרסום טוב, עם גרפיקה מושקעת שמושכת את העין. גם אם לקוחות לא יפנו   לקבלת שירות כרגע, הם יזכרו את הפרסומים המושקעים וכשיצטרכו יצרו קשר בעצמם. 
  7. שירותיות🏆
    הכי חשוב לתת את השירות הכי טוב שניתן, גם אם קשה. בסוף, הלקוחות יזכרו את זה 

    צריך להישאר חזקים, ולהיות אחד למען השני וכולנו נעבור את זה ביחד♥️

    בתמונה: פינת אוכל בבית שכבר הפכה למשרד, לתקופה הקרובה💪

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן